DSCN1402Au trecut deja doua zile fara dulciuri si nu ma simt in sevraj. Vointa ajuta mult in a rezista tentatiilor. Tati e un dragut si ascunde in continuare dulciurile pe care si le cumpara. Problema este ca suntem inconjurati de foarte multe fast fooduri, patiserii, cofetarii, marfa din supermarketuri iti face si ea cu ochii, toate emana mirosuri care tenteaza si iti fac pofta. Pentru a reusi sa tin acest program pe termen lung am stabilit ca doua zile sa imi permit sa gust din categoria alimentelor nepermise.

Prima ora de sport a programului a fost una de Step&Tone. Mi-a fost foarte greu pentru ca exercitiile se faceau pe stepper, cu greutati si m-am ales cu febra musculara la toate grupele de muschi. Si asta nu e neaparat un lucru rau, durerea inseamna ca s-au reactivat muschii, am putut pentru prima data de la nastere sa rezist si la abdomene, deci toate premisele pentru topirea tesuturilor adipoase. Consider ca sportul este neaparat necesar intr-un program de slabire pentru ca realizezi cat trebuie sa muncesti pentru fiecare prajiturica, bombonica, biscuitel, cartof prajit, chips….mancate cu mare pofta si fara masura.

Si pentru faptul ca reusesc sa ajung la orele de aerobic ii multumesc in mod deosebit lui maia. Nu as fi crezut nicioadata ca mama sotului iti poate deveni o a doua mama. Este o persoana deosebita, sufletista, cu care pot vorbi orice si pe care ma  pot  baza oricand . Maia este indragostita de nepotica ei  si nu ne dorim decat sa ne-o tina Dumnezeu sanatoasa ca sa ii vada crescand si pe copii lui Bibi.

Diana ma ajuta si ea la program. Facem plimbari lungi, kilometrice benefice si pentru ea si pentru mami. Avem carut nou, sport care este foarte practic si usor  si care o sa ne ajute sa ne deplasam mai usor cu Bibi prin oras. Am facut aseara prima plimbare cu el si scumpa de ea  a observat imediat ca e ceva nou. A facut bilutele ei de ochisori si mai mari si il studia curioasa. Curand insa s-a obisnuit si a si adormit in el. Asadar proba carutului nou a fost trecuta cu brio. Avem accesorii pentru soare, insecte si ploaie, se lasa la orizontala pentru somnic, incapem la lift,  asa ca nimic nu ne va impiedica sa facem si mai multa miscare.

Mai jos sunt cateva poze cu o cina si un mic dejun din programul meu . Incerc sa mananc cat mai multe legume si  sa nu exagerez cu fructele si carbohidratii. In rest nu tin cont de cantitati, ci mai degraba de calitatea produselor. Trebuie sa ma alimentez bine pentru a face lapticul lui Bibisor.

Salata contine o conserva de ton preferabil sa fie in suc propriu, porumb, rosii, ceapa verde, salata creata,ridichii si este stropita cu ulei de masline si zeama de la o lamaie. A fost o cina light si delicioasa!

Omleta de la micul dejun este cu ciuperci , ceapa verde, marar si patrunjel. A fost un mic dejun satios si sanatos!

 

This entry was posted in Programul de slabire al unei mamici and tagged , , . Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *