O luna de program

O luna de program

” Nu te preocupa daca ai cateva kilograme in plus pentru ca ai o eternitate sa fii doar oase! „:)  Ei bine pe mine ma preocupa aceste kilograme in plus si nu mai vreau sa merg pe principiul viata e scurta si de ce sa nu mancam ce si cat avem pofta. Tocmai pentru ca viata e scurta nu imi doresc sa mi-o scurtez  si mai mult cu buna stiinta. Vreau sa traiesc sanatos, sa mananc sanatos  si astfel sa ma pot bucura de fata mea cat mai mult posibil.

Acum fix o luna mi-am luat angajamentul scris, aici, in cadrul acestui jurnal electronic ca o sa revin la kilogramele de dinainte de a naste, adica la 73 kg. Am pornit de la 80 kg si dupa o luna deja am 77 kg. Au scazut si celelalte masuratori  de la 94 la 90 cm in jurul buricului, de la 104 la 102  circumferinta fundului si de la 103 la 97 solduri. Nu mi-am propus o slabire in ritm alert  pentru ca alaptez si trebuie sa manac suficient, imi doresc, mai degraba, sa imi formez un stil de viata din acest program. Sunt convinsa ca voi reusi pentru ca cele doua zile pe saptamana in care manac nepermise ma ajuta si ma va ajuta pe termen lung sa rezist tentatiilor. Asa ca BRAVO MAMI!!!  pe principiul sa ne laudam si sa ne incurajam singuri.

Lasand gluma la o parte , trebuie sa marturisesc ca sunt foarte mandra de mine si de ambitia mea. In aceasta luna am reusit sa rezist tentatiei de a cumpara dulciuri sau rontaituri din oras, tati a fost un dragut si si-a pitit dulciurile, nu am mancat prajit decat in ulei de cocos si rar, am mancat carbohidrati cu masura, nu am mancat mezeluri si au fost multe zile in care nu am mai mancat dupa ora 6.

Am facut multa miscare. In afara de zumba si step la care am mers de doua ori pe saptamana, am mers de cateva ori sa alerg, am mers cu bicicleta si am facut plimbari lungi cu Bibisor.

In zilele in care mi s-a facut pofta de dulce mi-am facut cate o cafeluta cu sau fara cofeina, un ceai sau o bautura instant din orz indulcite cu sirop de agave, stevia sau miere.

M-am rasfatat, ca tot e sezolul lor, cu  capsuni si cirese servite simple sau cu  frisca din smantana indulcita cu stevia sau cu iaurt.

DSCN1501

 

In alta zi am improvizat niste briose cu piure de radacinoase dulci, faina de ovaz si hrisca, branza, scortisoara si stafice, indulcite cu stevia. Au fost o gustare placuta de seara.

DSCN1757

Mi-am mai facut intr-o zi clatite cu faina de ovaz pe care le-am mancat cu miere si nuca macinata.

Mai jos sunt cateva exemple de mancare. In prima poza este macrou condimentat la dry cooker cu fasole pregatita la abur cu usturoi. In a doua poza este pulpa de curcan si cartofi noi gatiti la punga cu rozmarin si ciuperci cu smantana, patrunjel, marar si usturoi, iar in a treia poza este un sufleu de dovlecei.

Am mancat destul de multi cartofi noi, dar nu prajiti si legume cat mai multe si variate.Mi-am propus sa profit de fructele si legumele de sezon!

 

 

In urmatoarea luna o sa merg doar la zumba si pentru ca aceasta miscare nu e foarte solicitanta, mi-am propus sa fac zilnic abdomene acasa. Am descoperit o forma noua de a face abdomene si anume cu Bibi pe picioare. Pe ea o distreaza copios si pe mine ma ajuta cele peste 7 kg ale ei la eficacitatea exercitiului:)

Se spune ca o femeie naste dupa 9 luni si ca are nevoie de tot atata timp sa isi revina. Nu pot decat sa sper ca voi reusi si eu !

This entry was posted in Programul de slabire al unei mamici and tagged . Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *