Programul de slabire-2 luni

Programul de slabire-2 luni

Vineri s-au implinit 2 luni de program si  ma simt minunat si  mandra ca am mai dat 2.5 kg jos si 2 cm in talie.

Am continuat sa fac sport si anume zumba de doua ori pe saptamana si alergare in fiecare weekend. Si pentru ca orele de zumba nu au fost foarte solicitante obisuiam sa ma intorc alergand si mai apoi la bloc urcam in ritm alert cele 6 etaje pana la apartament. Deasemenea am facut cate 15 minute de miscare aproape in fiecare dimineata in fata televizorului. Pe Digi Sport 1 am descoperit ca au in fiecare dimineata la 7:45, 8;45 si 9:45 o emisiune  cu 15 minute de miscare. Programele difera si sunt perfecte pentru trezire si un start bun. De asemenea mergand cu tati la tenis am descoperit ca se poate face miscare si pe stadionul Iolanda Balas. Au piste de alergare, este curat, civilizat si oricine poate merge acolo in afara orelor de antrenament ale lotului national de atletism.

Am mancat in continuare dulciuri doar pe weekend si am mancat cat mai sanatos.  Am exagerat un pic cu fructele pentru ca am primit capsuni, caise, visine, cirese si  mere de la tara.  Ocazia de a manca fructe netratate nu putea fi ratata. Deasemenea am profitat si de legumele de sezon.  M-am abatut de la programul meu mancand in afara weekendului gem de capsuni  facut in casa si consumand  un bidon de  socata . Nu am mai baut asa ceva de foarte mult timp si in afara de faptul ca contine zahar este un suc foarte sanatos. Asadar inca o ocazie rara si delicioasa de care a trebuit sa profit in timpul saptamanii si pentru care ii multumesc cumnatei mele. Tot din categoria produselor bio ma aprovizionez de la mama cu oua  pe care le consum fara sa imi fie frica ca exagerez oricand si oricate am pofta.

Am descoperit ca se poate face o inghetata foarte rapida si gustoasa cu iaurt si fructe. Am congelat un pachet de banane taiate rondele si capsuni si cand mi s-a facut pofta de un desert racoros si fara zahar pur si simplu le-am dat prin blender si am adaugat iaurt. Se pot folosi bineinteles si alte fructe.

Programul de slabire-2 luni

Programul de slabire-2 luni

Mi-am mai facut deasemenea si compot de visine, salata de fructe cu frisca din smantana  indulcite cu Xylo, sirop de agave sau stevia si mi-am cumparat un borcan de dulceata de Topoloveni fara adaos de zahar. Toate acestea m-au facut sa nu simt nevoia de dulciuri nesanatoase.

 

Am introdus in alimentatia mea uleiul de in, meiul si semintele decorticate de canepa. Mi-am cumparat si cicoare care o adaug la prepararea cafelei. Aceasta impreuna cu pudra de orz pot inlocui cafeaua cu succes.

 

Programul de slabire-2 luni

Programul de slabire-2 luni

Am facut deasemenea chiftelute cu carne de vita , dar intr- o varianta la cuptor. Adaugand branza in compozitia lor mi-au iesit si niste minunate ciupercute umplute deasemenea gatite la cuptor.

Programul de slabire-2 luni

Programul de slabire-2 luni

Programul de slabire-2 luni

Programul de slabire-2 luni

Deasemenea de cateva ori pe saptamana consum peste la gratar sau prajit in ulei de cocos cu garnituri din legume sau orez integral.

 

Programul de slabire-2 luni

Programul de slabire-2 luni

Programul de slabire-2 luni

Programul de slabire-2 luni

Urmatoarea luna mi-am propus sa mai dau jos inca 2.5 kg si astfel sa revin la greutatea de dinainte de sarcina de 72 kg si am inceput un  nou abonament la o sala care are diverse programe. O sa fac aerobic, tae-bo si zumba.

 

This entry was posted in Programul de slabire al unei mamici and tagged . Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *